woensdag 22 juni 2011

Jongenskaarten



Wat zijn ze weer mooi de nieuwe magnolia stempels uit de zomerkit 2011, ze zijn echt gaaf om kinderkaarten mee te maken vooral voor jongens, dat kwamen we net te kort!!

Heb de kaarten gemaakt met de zelfde lay out en papier van Maja design life in the country, 1 heb ik helemaal  ingekleurd met de copic markers en 1 heb ik het broekje en shirt met design papier gemaakt, verder heb ik het wat rustig gehouden dat mag wel voor een jongenskaart.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden?

16 opmerkingen:

  1. schitterend!!! heb jij de kit al? nou ja hey, heb nog niets gekregen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze allebei super leuk en heel mooi Toos.
    Het stempeltje is erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wouwww toos wat zijn ze prachtig mooi
    en wat een gave stempel.

    ik heb heerlijk geslapen in mijn eigen bedje
    groetjes wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke jongenskaartjes!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een stoer ventje op dat prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldig Toos, je hebt er echt 2 super leuke kaarten meegemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super je hebt er al kaartjes meegemaakt, hoeveel stempeltjes heb jij gekregen, ik heb er twee dubbel, dus mis ik er een of heb ik een te veel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke stoere kaarten Toos.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi

    schitterende kaartjes!

    heel mooi papier en erg leuke stempel!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Harstikke leuke kaarten Toos, vind deze stempel ook erg leuk. De kit lag vandaag op mijn deurmat.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke jongenskaartjes Toos1
    Ben benieuwd naar de rest :)
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toos wat mooi die jongens kaarten heel erg leuk
    liefs annie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Toos,
    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt!
    Superleuk dat je mee wilt doen met onze DML-Challenge....maar....om in de prijzen te kunnen vallen moet er craft-papier + de kleur groen op de kaart verwerkt zijn.
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk kaartje...bedankt voor je deelname...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke jongenskaarten , Toos. En leuk dat je mee wilt doen bij DML....alleen ze voldoen niet aan de voorwaarden. Volgende keer beter. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen